Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ženský kolektiv je absolutní zlo! nejhorší je, když se na pracovišti setkají ženy s generačními rozdíly. Mladý holky nezajímají nemoci kolegyň, jejich starosti s manžely a co budou vařit o víkendu. Starší ženy dávají mladým najevo, že jsou hloupé, že neví o čem je život a většinou v závěru následuje "však jednou poznáte"!

A tolik intrik, lží a pomluv jsem v žádném jiném kolektivu nezažila!

Ale Vy máte jednu výhodu...že jste muž. Takže věřím, že jste splachovací a všechny ty nešvary pouštíte z hlavy a proto večer, poté, co věnujete ženě své nejlepší pohyby, zatím co ona myslí na to, co bude v neděli vařit, v pohodě usnete;-)

R^

1 1
možnosti

Věříte špatně, paní Švarcová. Ženy se nedají jen tak spláchnout, i kdybych sebevíc chtěl a i kdybych byl největší flegmatik pod sluncem. Protože když někdo změní za hodinu čtyřikrát náladu nebo názor, je to opravdu o nervy. To bude asi jeden z důvodů našich o šest let dřívějších úmrti. Na své nejlepsí pohyby jsem již téměř rezignoval, ale tuším, kam tou narážkou míříte: implicitně zde ostatním předhazujete ženské klišé, že muži myslí penisem. Proti tomu nic nenamitam, jen si dovoluji podotknout, že toho zatím i tím penisem vymysleli nepoměrně víc, než vy všechny. To je fakt a nikoliv paušalizující subjektivní domněnka, tak doufám, že to oceníte.

PS: Tu níže uvedenou pitomost (pane doc. Pohanko jste 1) sem do diskuse bez mého vědomí a mým jménem umístila moje bláznivá nudící se přítelkyně, zatimco jsem byl v práci, takže se všem diskutérům omlouvám!!!

0 0
možnosti
Foto

zasmála jsem se ale spoustu těch negativ přisuzovaných ženám nacházím často i u mužů;-)

1 0
možnosti

Dobré postřehy :-)R^R^

Ještě bych dodal jeden typicky ženský projev. Když vám nechtěně provede nějakou "sfiňárničku", na svou obranu řekne: "Aspoň vidíš, jaké to je...", čímž naznačuje, že od vás toho musela strpět daleko více. Zabít málo. ;-D

1 0
možnosti

Hehe. Mně jednou provedly takovou trochu větší sviňárničku dvě úřednice. Místo, abych nabídl obálku, jsem začal podnikat jisté kroky, aby viděly, že si to ani omylem nenechám líbit. A co jejich nadřízené? Pokud to byly ženy, pak byly arogantní a lhaly až se jim od klávesnice prášilo. Krásnou sbírku těch jejich lží už mám. ;-D

1 0
možnosti

Párkrát se autorovi stalo, že se mu chování nějaké ženy nelíbilo a už to vztahuje na všechny. Ale, běda, kdyby nějaká žena napsala, co se jí nelíbí na mužích. Například na neřešení a odsouvání problémů jsou muži borci.

2 1
možnosti

Však klidně pište. Žádná běda nebude. :-)

2 0
možnosti

Jsem ráda, že jsem žena.;-D

2 0
možnosti

Ještě že už nemám potřebu ženskou "logiku" chápat. A nejhorší je ženská - státní úředník. Na zabití. Ženské by neměli na takové posty vůbec pouštět.

3 2
možnosti

No, na uradech je to nekdy jako v tom dile Comebacku o Bruntale: "Vlasti, mne tady naskocila tabulka plemennyho skotu". A nebo jeden francouzsky duchodce obdrzel kdysi ucet za mesicni telefon ve vysi kolem miliardy korun. Operatorka telefonni spolecnosti toho vydeseneho reklamujiciho pana uklidnovala, ze to muze splacet... Samozrejme slo o chybu, ale to uz pro pani bylo moc prace to zjistovat

2 0
možnosti

P30a58v76e89l 60V62é46b65r

31. 8. 2018 21:03

"Mimochodem, netuší někdo, proč umírají muži v průměru o šest let dřív?"

Odpověď na téměř stejnou otázku zazněla v seriálu "Chůva k pohledání" (při hádce hlavní hrdinky s hlavním hrdinou): "Protože chtějí!" - neboli to už se svými ženami nemůžou vydržet...

5 1
možnosti

Tomuhle šprochu bych klidně přiznal trochu pravdy :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný a čtivý článek, bavilo mě číst, i když beru ho jako nadsázkuR^:-).

Ve skutečnosti totiž výše popsané vlastnosti nebo chování splňují kromě některých žen i někteří muži;-D.

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS