Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Abych nemusel být jako ti, o kterých píšete, pilně jsem studoval, vzdělával se a vzdělávám se dál, učím se jazyky, sleduju, co je v mém oboru nového. Nezbude Vám nic jiného, než to dělat taky tak. Něco vystudujte, naučte se něco, za co Vám někdo dá více peněz.

1 0
možnosti
Foto

M47a63r80t74i31n 98Š78i97k

10. 9. 2018 9:38

Nejste vy tak trochu proletář? Já jenom, že ty vaše "zotročené masy" už v minulosti povstaly a víme, co z toho nakonec bylo. Přijde mi, že v této zemi skoro každý strašně toužil po kapitalismu a teď se velmi diví, že tady kapitalismus máme. O jeho formách a kvalitách můžeme diskutovat. Ale princip je v tom, že pokud vás vaše pracovní pozice naprosto ničí, máte svobodu s ní skoncovat a zkusit něco jiného. Zapomeňte ale rovnou na to, že někdo se vzdá svých zlatých klik, ve prospěch vaší dřevěné rakve. Zkuste být chytřejší a ty zlaté kliky třeba vyrábět, nebo aspoň prodávat. A mimochodem.... Zotročené masy, mají momentálně nejlepší výchozí pozici, v polistopadové historii. A tak tlačí na mzdy a přebíhají mezi pracovními pozicemi, protože to prostě zrovna jde. Proto mě dost překvapuje, že jste si veřejně poplakal zrovna v této době. Ale i tak přeju hodně štěstí. R^

4 0
možnosti

K67a56r43e38l 56B80o32k

10. 9. 2018 9:14

Autor chtěl jinými slovy říci " máme přeci stejné žaludky ", ale to už tu bylo a nějak se to nepovedlo.

2 0
možnosti

To je složité téma, a protože bych ho stejně v příspěvku neobsáhl, budu stručný. Ano, souhlasím s tím, že za minimální mzdu se určitě velice špatně žije... A také si myslím, že by tzv. minimální mzda plného úvazku měla být důstojná.

Na druhou stranu přemýšlel jste někdy nad tím, že je Vám svým způsobem blaze, protože si nenosíte práci domů? Jsou lidé, kteří celkem běžně pracují večer a velice často i o víkendech.

Vy si odboucháte své a jdete domů. A doma co? Předpokládám, že máte volno. Osobně volný čas považuji za velice vzácné a drahé zboží. Máte tedy nízký plat, ale onen volný čas. Jak jste s ním naložil, a jak s ním nakládáte? Nevede třeba tudy cesta?

4 0
možnosti
Foto

V řadě oborů mají bohužel podnikatelé pravdu - museli by změnit výrobní náplň na něco hi-tech, vyházet lidi a automatizovat nebo přesunot výrobu do Asie. Takže si můžete vybrat 3 způsoby jak o práci přijít ... Nebo se rekvalifikovat a účastnit se té hi-tech produkce ...

1 0
možnosti

P14a49v97e53l 43M18a42c90h

10. 9. 2018 1:01

Stare ceske prislovi pravi "kazdy je sveho stesti strujcem". Brecet do piva umi kazdy ale vysoukat si rukavy a rict ja to zmenim uz hned tak kazdy neumi...............anebo je prilis liny to zmenit.

3 1
možnosti

jeste existuje moznost nepracovat, zbavit se majetku a nechat se zivit ostatnimi. na nejake vyskakovani to asi nebude, na druhou stranu budete mit spoustu casu na sledovani TV, brouzdani po netu, psani blogu, a krome casu bude i energie na sport, konicky a v neposledni rade na rozmnozovani, protoze cim vice deti, tim vyssi zivotni uroven. a krome toho, La Rochefoulcaud rika, ze skromnost zvysuje dustojnost.

0 0
možnosti

no, mě odmala doma říkali (a to byly 80.léta): dři ve škole, nebudeš muset dřít v dospělosti.

flákej se ve škole a budeš muset dřít jako dospělej.

6 0
možnosti

Tak nějak postrádám v tom dnešním článku Váš humorný nadhled...ano, to, o čem píšete, je smutné. Otázkou zůstává, proč třeba nezkusíte změnit práci? Prošla jsem řadou zaměstnání, po mateřské jsem byla v každém zaměstnání velmi těžce podhodnocována! Potřebovala jsem pracovat, zaměstnavatel mi vyšel vstříct, ale zároveň mi nabídnul žalostnou mzdu. Co myslíte, že jsem udělala? Práci jsem vzala, ale poohlížela jsem se zároveň po jiné. Nyní mám dceru velkou, ale plat, ač není zas tak hrozný, mi nepokryje náklady na bydlení, stravu a péči o dítě. Tak pracuji víc. A často i o víkendech. Výsledkem je únava, ale i víc peněz. Vím, že to takhle nejde do nekonečna, ale když si řeknu v práci o víc peněz, taky bych mohla za chvíli letět a naberou za mě jiného pracanta, který bude pracovat třeba za míň..protože bude nutně potřebovat práci...je to začarovaný kruh. Už se jednou v dané firmě takto stalo..Myslím, že je na čase hodit bobek na ženský kolektiv a poohlédnout se po práci, kde nebudete řešit změny nálad, blbý kecy a předejte tak infarktu a mozkové mrtvici. Co Vy na to? ;-)

2 0
možnosti

No, jak uz jsem tu psal, neni to primarne clanek o mem soukromem problemu s praci, i kdyz to tak asi kapku vypada. Odvolal bych se zde na nize uvedeny prispevek o Rittizich, Bakalech, Janouscich a spol. Pan Kounovsky Vam odpovedel za me, o cem muj vcerejsi clanek je. Nekteri to pochopili.

Nadhled neztracim, nebojte, a blby kecy maji i chlapi :-)

0 0
možnosti

J86i73ř45í 66A84l66e90x46a

9. 9. 2018 18:45

No, tak snad bolševickou revoluci ne? Podle mne je to blábol člověka, který nemá znalosti, nezná historii, nezná podstatu lidské povahy, prostě nic. Nářky vypadají oprávněně, jen bez toho, že máte NOVÝ nápad, jak je řešit, jsou k ničemu. Rv Antikarma.

7 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS