Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Michale...tohle fakt žijete, nebo na nás testujete námět na knížku?

0 0
možnosti

Netestuju nic, Jano. Ziju ve skutecnosti jeste mnohem hur. Namet netestuji, ten je jiz davno zrealizovany a vydany

0 0
možnosti

J64a53n 17P76a46l88l62a50s

21. 4. 2019 0:07

Dobrý večer, moje Káča mi na přímý dotaz odpověděla, že nejsem pod pantoflem.

Vemte si ze mě příklad!

Moc vás oba zdravím a samozřejmě karma.

0 0
možnosti

No pokud se už hádáte i kvůli maličkostem, tak jsou to jen zástupné kraviny - které zakrývají něco podstatnějšího. Pokud se máte stále rádi - hoďte řeč na neutrální půdě. Nešlo by to?

0 0
možnosti

Nemame ani neutralni pudu, ani sklep, ani jine vhodne misto, Beo. Ani auto, kterym bysme se svezli na neutral :-/

0 0
možnosti

Tedy, Michale, Vy tomu dáváte na...frak.

Tohle už je tedy na "velkou zamyšlenou".

0 0
možnosti

Tak zamyslim se furt nad necim uz 45 let, ted jeste taky neco vykonat, ze?

2 0
možnosti
Foto

H76a53n72a 16V33l43k20o72v57á

20. 4. 2019 14:21

Říkala jsem si že tyhle krásné dny zajdu na iDnes výjimečmě a Vy jste mne přiměl i reagovat.

To přísloví se dá parafrázovat na mnoho způsobů - jako první to obehrané, druhé vaše a z mého pohledu (který si pamatuji i jaksi zevnitř, ale utekla jsem hodně zavčas"" pes který chce být bitý, hůl si vzdycky najde...

Prostě nakonec vždycky zavládne rovnováha - zřejmě i u Vás:-)

0 0
možnosti

S tou rovnovahou je to otazka, co bude po smrti

0 0
možnosti
Foto

No, Michale, tady si nacházejí lidi. Je tu paní, která by si rozhodně měla koupit bojové plemeno, aby se vyřádila, ale to ne, protože tady je pes víc než člověk.;-(

0 1
možnosti

Moc vam nerozumim, Katko, ale to bude nejspis tim, ze s Katkami mam v posledni dobe znacny problem

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS