Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D ještě chvíli a zobecní rčení: rosteš pro Babiš-box

0 0
možnosti

:-)........Znovu jsem se vrátil k diskusi aby se mé staré oko potěšilo a zjistil jsem, že panu Karlu Trčálkovi vyrůstá zdatný soupeř! R^R^R^!!

1 0
možnosti

Staniku, ja tady s nikym nesouperim a s Karlem uz vubec ne, on je mimo vsechny kategorie. Pouze se snazim jako spravny vojak Armady spasu o trochu toho pobaveni, a kdyz se mi to moc nepodari v clanku, je treba pokusit se to dohnat aspon v diskusnim FORU ;-D Pekny den vsem maminkam!

1 0
možnosti

:-)......Ještě jsem se vrátil k diskusi, aby se mé oko potěšilo a musí s obdivem konstatovat, že Karlu Trčákovi vyrůstá opravdu zdatný soupeř! R^R^R^!!

0 0
možnosti

:-)......Nezobrazí se to, píšu to znovu. Stává se to dost často. Dá se to zjistit podle času i některých změnách v textu, pokud to nekopíruji! !!

0 0
možnosti
Foto

P.S. A vůbec nejlepší je, že mi tu v diskuzi vyskakuje reklama s kšiltovkou a silným Českem ;-D

2 0
možnosti

Jen jestli jste to zase neprehnal s kavou, chlastem a drogami, Filipe! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jen mám dojem, že na to co se tu děje moc málo Babiš boxů ;-D

0 0
možnosti
Foto

Aby tu nebylo přeBOXováno:-);-D

3 0
možnosti

V nejhorsim nam vsem namazete medek kolem pusy a ono se to nejak podda ;-D

1 0
možnosti

Né, že by mě ten blog tedy omráčil...už byly lepší, že?:-))))

Ale myslím, že diskuze bude výživná (nebo pod...)

Takže vlastně dík, Michale!

2 0
možnosti

Me tedy rozhodne omracil, Marie! Skoro me z toho klepla repka. Nejsem moc humorbidni?

2 0
možnosti

R^;-D, smysl pro humor je snad tím největším darem pro člověka. (A ještě muzika - abych nezapomněla):-).

5 0
možnosti

Vytahlo vas to z ulity - mam radost! ;-D

3 0
možnosti

J37a91n 66P77a53v28l40i40š

11. 5. 2019 12:29

Divím se,že blogerům,ale i jiným utekla zpráva z ECHO 24.Premiér Babiš měl v sobotu 18.5.navštívit Litomyšl ,kde se měl účastnit slavností M.D.Rettigové.Litomyšlský starosta mu poslal dopis,že do Litomyšle není zván,protože v pravicové Litomyšli vůbec ANO nekandidovalo.Litomyšl nechtěla,aby se z jeho návštěvy stalo předvolební shromáždění před volbou do EU.Pan Babiš to pochopil ,do Litomyšle nepojede.Vybere si jiné město kde má na rozdíl od Litomyšle mnoho svých fanoušků.Je to trochu mimo téma,ale snad to nikomu vadit nebude.

2 0
možnosti
Foto

Mně ta zpráva úplně utekla, ale kdybych ji byl býval dopadl, nechal bych ji být. (Nech zprávu žít.) Z mimotématem si nedělejte starosti. Za prkotiny se udávalo za protektorátu. I když je pravda, že sem se občas slétne hejno lékařů bez hranic všedních dnů (léčitelů, něco jako pomáhat a chránit před ideologickými nečistotami)

0 0
možnosti

Já osobně vkládám naděje na záchranu před potopou Evropy do nadějného projektu předáka nové pravice, jímž je Bohumil Noe, přímo archetyp svěžího proudu v politice. Je sice také oligarchou jako Babiš, a také vlastní vlivná média (TV Noe), ale troufám si tvrdit, že pouze v Noemově oligarše se spasíme za přispění Krista. Řepku sice Kristelová nespasila, ba naopak, ale já jsem přesvědčen, že ze současného svrabu nám pomůže jenom zázrak. A silná předvolební hesla tohoto uskupení jako Archa má cíl, archa má směr, plaví se z Araratu na sever, určitě zaberou - a všechny předpotopní strany utopíme ve lžičce vody.

6 0
možnosti

Nikdy jsem nepochopil, proc se rika Noemova archa a ne KáNoe ;-D Kristelova je sice kristelicky cista jako nekdejsi vynosne aktivity Standy Grosse, ale na Repku jsme kratky, na Toma jsme maly paky. Ja osobne vkladam vic nadeje do hNojE nez do jakehokoliv politika

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS