Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, jsem rád, že konečně někdo uchopil příběh jídel, které připravujeme z druhého konce ;-D

2 0
možnosti

Do této myšlenkové senkruvny přihazuji pro pobavení také jednu pravdivou fekální příhodu, naznačující, že i v této oblasti lze spadnout smíchy ze židle, pardon, z mísy. Můj dobrý kamarád mi líčil, jak byl na návštěvě u přítele. Seděli v obýváku a jeho blízký přítel bez tajemství mu začal bez zábran vykládat, jak se v poslední době nemůže s manželkou vzrušit, ale přišli společně na řešení. Když si lehne pod stolek se skleněnou vrchní deskou a manželka se seshora na stolek vykálí, strašně ho to vzruší a mají pak spolu báječný sex. Už tahle informace mě zbořila, ale kamarád měl pro mě ještě vygradovanou pointu: Když mi to vyprávěl, seděli jsme u toho skleněného stolku a jeho manželka nám na něm servírovala kafe a sušenky;-D

1 0
možnosti

Idealni by bylo, Josefe, kdyby ten stolek byl z bifekalniho skla, zkus to kamaradovi navrhnout jako zlepsovak a treba tim kvalita jeho sexualniho zivota vzroste na maximum ;-D

0 0
možnosti

No dnes fakt dobrý téma, divím se, že to prošlo. Ale když už to prošlo,tak bych doplnil ...pokud se tak stane a p....rostě to neudržíte, nejhorší, co v ten moment můžete udělat, je začít hystericky pořvávat na celé kolo: „Já jsem se p....“ Tak to nelze, buďte prosím diskrétní a působte vítězně. Pokračujte v chůzi a dělejte jako by nic. Dobré je se usmívat a vztyčit palec směrem nahoru, abyste dali lidem v okolí na odiv, že je všechno v pořádku.Tož tak...;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Idealni je zpivat si k tomu pisnicku od skupiny Tri sestry s nazvem Toi story: pribeh sracek ;-D

0 0
možnosti

I75v51a35n12a 12L64a70n45c44e

18. 7. 2019 15:22

Já jsem blog dočetla, ;-D;-D;-DR^R^R^

1 0
možnosti

Kam se hrabe Trainspotting ;-D

1 0
možnosti

Sorry...snaha o přečtení byla, ale můj začátek trávicí soustavy se bouří číst o konci! Tak až přístě...

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS