Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michale! Na blogu mám skutečně deset let starou fotku (já ani nikdy nechtěl, aby mě někdo na potkání poznával a jako správný okázale přecházel na druhý chodník) a dnes vypadám naprosto tak jako na té tebou zveřejněné - zestařené fotce. Jen o mnoho hůř, vlas kmetsky šedivý. Je to pro mě mimo jiné důkaz, že aplikace je skutečně dobrá. Mé šance na seznámení s nějakou fešnou blogerkou nebo čtenářkou tak ovšem klesly na nulu. Tak ti pěkně děkuju!

1 0
možnosti

Ja toho prasknu mnohem vic, Josefe. Vlas mas sice sedivy, ale vypadas uplne jinak, u tebe se aplikace vubec netrefila. Vim to, protoze jsem te jednou potkal v Praze a sam jsem presel na druhou stranu, jaky to byl horor. A myslim, ze jsi tomu byl rad i ty, kdyz jsi videl me. Nam dvema se uz neozve ani pani Korbelova, piseme uplne zbytecne... ;-D

0 0
možnosti

Ach jo, na jaký koniny ti lidi nepřídó... :-)

0 0
možnosti
Foto

Člověče, Vy jste nesmírně odvážný ;-D, používat apku, proti níž brojí i americký senátor Chuck Schumer, který se dokonce obrátil na FBI. (Asi je to první aplikace, kterou zaznamenal, protože praxe, která ho děsí, je třeba na FB běžná).

Více: https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/faceapp-aplikace-bezpecnostni-problem.A190718_095746_mob_tech_oma

https://www.lidovky.cz/svet/americky-senator-pozadal-fbi-o-provereni-ruske-aplikace-faceapp-podle-nej-ohrozuje-soukromi.A190718_094956_ln_zahranici_ele

2 0
možnosti

Ja nejsem clovek, Martino, ja jsem zelenina a ta si s nejakym senatorem Chuckem starosti nedela ;-D

0 0
možnosti

Ten uvažlivý, vyrovnaný pán na té první fotografii je velký příslib do budoucna:-)

A z těch ostatních to vyhrál Honza Řeháček...bude interesantní v každém věku.

(pro mě je ta appka opožděná, realita je tu, a nijak oslnivá:-D)

4 0
možnosti

Marie, ta appka i omlazuje, nezoufejte ;-D

1 0
možnosti

Ze začátku jsem se lekl, že z posledního srazu někdo mluvil, ale vše je OK. :)

FaceApp je poslední dobou na netu velký hit. Začalo to u fotbalistů, pak herců a teď to zasáhlo i blogery.

Pěkně jste si vyhrál, zasloužená karma.

Pohodový víkend všem.

:-)

7 0
možnosti

Dekuju Arnolde, vam taky fajn vikend ;-D. Vyhral bych si mnohem vic, kdybych mel k dispozici pocitac a nebyl si na 99,99 procent jisty, ze to admini smaznou, proto jsem tomu nevenoval tolik, co by se dalo. No vida, a oni to nejspis nesmaznou! Patrik Banga uz asi silha hlady a nevidi, co je na monitoru, a nebo v nem hlad probudil nebyvalou benevolenci. A nebo ma proste sluzbu jiny osviceny admin. Obcas projde necekane, ale nechci to zakriknout ;-D

6 0
možnosti
Foto

Blogeronti jsme v podstatě všichni. Kdyby nás admini nenutili, abychom zde uveřejňovali výhradně své podobizny focené před 20 lety, bylo by hned jasno. Ale takhle? ;-D

Michale, to se Vám povedlo, krásně jste mě s kolegy pobavil! R^

Ovšem mám jednu výtku... kde je Vaše pravá fotografie? ;-D

3 1
možnosti

Pardon, to minus je omyl, matlam to vsechno na mobilu, Zdenicko Ortezova, tak se clovek snadno preklikne, zvlast kdyz je blogeront. Vasemu prani jsem sice velmi nerad, ale vyhovel, a vystavuji sve aktualni realne foto ;-(;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS