Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já čet adaptovala... a trochu se bál jak to dopadlo, ještě, že tak ;-D

1 0
možnosti
Foto

J75a36n 53Š95i29k

19. 9. 2019 18:45

Tak jsem byl zvědavý, co zase vymyslíš a nezklamal jsi :-)

2 0
možnosti

..no jasně vinárna a pak expanze na Slovensko;-D

1 0
možnosti

a pak samozrejme do spanelska a italie ;-D

0 0
možnosti
Foto

Michale - kvartální abstinentka - to je úžasná diagnóza!!! R^;-D

4 0
možnosti

Co to je? To jako že je střízlivá jen jednou za čtvrt roku?

2 0
možnosti

Už jsem se zeptal paní Krusic; kdy bude svatba s adoptivní matkou, když se máte tak vzájemně rádi?

1 0
možnosti

Ahoj Michale,

je dobře, žes dal konečně vědět.

Esmeraldě i tobě ráda pomůžu. Už jsem kontaktovala bývalé kolegy na "Áčku"( Armádě spásy - jak já ráda slangově s oblibou říkám a už vám tam rychtují na nočním azylu postele. Budete zajištěný, já budu mít soukromí a eště budu mít krásnej pocit na duchu, že jsem pomohlaV.

Na podnikání se vykašli, ještě bys to tam všechno vychl....l a já bych měla pocit viny. Znáš se přece.

Napadlo mě, že bych tě mohla zaměstnat u sebe. Proto přijeď a já ti vyložím plán. Trochu ho nastíním už teď, chlapče:

víš dobře, že chodím vydělávat na ulici - pouliční zpěv. Samý moravský a slovenský fláky. Byl bys na mě pyšnej, kluku.

Už delší dobu si řikám, že takovej výběrčí peněz od turistů, by se mi hodil. Já bych se mohla soustředit jen na svou produkci a ty bys mi tím moc píchnul. Pak bysme jeli na půl, co říkáš.? Hele, na podnikání mě fakt moc neužije. Vzít si na krk tebe a ještě vinárnu, to bych nedala, na to už nemám roky, Mišákul

Tak vo tom popřemejšlej a dej mi sem vědět.

Máma.

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS