Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Říká se, že nejvíce na živu jsme když milujeme a vy nám tedy kruťácky ožíváteR^;-D;-D

2 0
možnosti

No jo, Petre, jednou to prijit muselo ;-D

0 0
možnosti
Foto

Už z této blogosféry vzešla nějaká láska? Nějaký páreček? Mám tušení, že jo, tak proč ne vy dva? Beatka má ráda Michaly a trosky - obé splňujete. A pro Vás Beatka splňuje představu hezké a upřímné holky, se kterou se dá povídat úplně o všem. Já vám to oběma přeji, nemám proč závidět, když několik trosek už doma mám. Svůj k svému, paní referentka má pravdu!

1 0
možnosti

Děkuji za jarmilou reakci, paní Černá. Máte pravdu, je to hodná holka ta paní Krusic, ale ona už tři roky po sobě bere každý rok životní minimum!!!...:-))) A tak jsem se rozhodl, že jí s tím zkrátka trochu pomůžu, no... ;-D

1 0
možnosti

;-DV, mě tedy pobavil, Míšo. Můžeš hnít klidně dál, i přesto.......;-)

2 0
možnosti

Hnit vedle tebe, to bude romantika jak od Baudelaira :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS