Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám ráda i betasamce, ale málo se o nich píše.;-D

1 0
možnosti

A to je slovo do pranice a namet na clanek pro vas, Zdeni. Mam rada i betasamce, uz se na takovy blog tesim ;-D

0 0
možnosti

J83a50n 89R93á71ž

22. 9. 2019 12:18

Pro většinu žen, jak jsem si všiml, a to jak mezi aktivními sportovci, v podnikatelském prostředí, či v meditačních centrech, kde jsem měl možnost tento fenomén sledovat dlouhodobě, byli alfa samci vždy na čelním místě jejich výběru.

Příroda to tak má nastavené.

2 0
možnosti

Nepřátel se nelekejme, na množství nehleďme!:-))) to snad platí furt.

Já bych ty alfasamce neřešila, ať se vydováděj. Je třeba jim maximálně zmenšit alfasamčí rádius. A je to!:-)))

2 0
možnosti

No odstavec číslo 1, mám to stejně. A co se týče mě, je to se mnou jak kdysi někdo něco řekl: ,,Jsem jako cibule, člověk loupe jednu slupku za druhou a to, co nakonec zbyde je k pláči.“ Myslím, že jsem svým nohsledům, co mě zde dehonestují dál dostatečně silný náboj ať si zase zastřílí.

Vám opět karmu a přání dobrého a slunečného dneR^:-)

2 0
možnosti

J67a50n 17R58á28ž

22. 9. 2019 12:40

Každý jsme nějaký a je nesmysl dělat ze sebe něco jiného, než jak nás příroda nastavila. Přistupovat k tomu, jací jsme s pokorou, ale se sebevědomím, je nejlepší cesta, jak v životě vykonat to, co máme. To okolí ocení daleko víc, než když ze sebe někdo dělá machra, ale výsledek jeho činnosti má v praxi nulový efekt. R^

2 0
možnosti

Právě jsem se na netu docetla, že každý se může stát alfa samcem, každý, kdo dokáže sám sebe přesvědčit, že na to má! :-)

0 1
možnosti

J54a20n 55R85á29ž

22. 9. 2019 12:31

Pochybuji, neb alfa samec má mnoho vlastností, které to z něj přirozeně dělají, vrozených a získaných v dětství. Zažil jsem ve svém okolí mnoho pokusů a přestavbu osobnosti a zvláště ti, kteří prošli výcvikem mentálních koučů si pak na alfa samce jen hráli. Bylo to ovšem průhledné. Jen se z nich stali arogantní, sebestřední sobci, kteří pak selhali v první vážné krizové situaci. Což se skutečnému alfa samci nestane..

PS. Jsem pevně přesvědčen, že i kdyby se např. takový Nečas (bývalý premiér) snažil sebevíc, tak z něho alfa samec rozhodně nikdy nebude.:-)

3 0
možnosti

Tohle je potřeba konzultovat s blogerem, panem Vladimírem KroupouR^;-). Jiné řešení nevidím;-).

2 0
možnosti

Čekám ho tu každou chvíli. ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS